پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

پارسا عشق ابدی مامان و بابا

حس مادرانه

1393/7/6 9:22
نویسنده : مامان پارسا
115 بازدید
اشتراک گذاری

امروز غرق لذت شدم ..لذتى وصف ناشدنى از حس بزرگ شدنت.. تمام وجودم خواب ناز را مى طلبيد كه با خنده اى نمكين و حركتى جديد از تو خوابم ربوده شد. چنان انگشت هاي دستانت را نگاه مى كردى و غرق بازى با دستانت بودى كه گويى شيرين ترين كار دنيا را مى كنى..

جه قدر كودكى خوب است و چه دوريم ما از اين همه خوبى! سادگيشان خوب است و معصوميتشان.. تو را ياد پاكى و آرامش مى اندازند...

از پسرك بگويم كه روز به روز بالنده تر مى شود و من بايد روز به روز با حوصله تر شوم! با صداى بلند با خود تكرار مى كنم كه من بايد سلامت و شاد و آرام باشم تا كه پسر بتواند بهترين باشد.

گلايه است از مادرى كه فراموش مى كند مادرى كردن فقط رفع نياز هاى أوليه نیست كه پُر واضح است كه اين امر بسيار مهم و خطير است اما آنچه از اين امر مهم تر و خطير تر است روح اوست...

وقتى براى ديدن يك دل سير خنده اش وقت بگذارى و همراهش از ته دل بخندى..براى لحظه هاى بازيش وقت بگذارى و با او كودك شوى..فارغ از كارهاي روتين روزمره كارى هيجان انگيز كه مشاركت او را نيز بطلبد ترتيب دهىهمراهش باشى و به او عشق بورزى ..

فرشته محبوبت را همين امروز از صميم قلب در آغوش بگير و با او بچه شو و به دنياى خيالى او سفر كن با دوستان خيالى او هم صحبت شو به سوالهاى كنجكاوانه اش گوش كن.. لباس كودك من به اندازه نيم ساعت بازى مشترك با او ارزش دارد.گاهى ساعتها براى انتخاب لباس او وقت مى گذاريم و غافل از چند دقيقه همراهش با او در بازى و لحظه هاى كنجكاوى اش..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)