پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

پارسا عشق ابدی مامان و بابا

دل نوشته ی یک مادر

1393/7/8 9:46
نویسنده : مامان پارسا
154 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین سالیه که من یه مادرم

آره من یه مادرم ، یه مادر پر از شادی ، یه مادر پر از غم ، یه مادری که با دیدن جگر گوشه اش ، با دیدن خندیدناش ، گریه هاش ، حرکاتش ، ضعف میره ،

من یه مادرم ، با یه عالم دلواپسی

یه مادر خوشحال

یه مادر نگران و ناراحت

گاهی اوقات بغض میکنم و با خودم میگم آیا میتونم از پسش بر بیام

میتونم پسر خوب و صالحی تربیت کنم

بغض میکنم ازین همه مسئولیت ، بغض میکنم

یه مادر ، احساس میکنه همه ی مسئولیت ها و غم و غصه ها و رنجهای فرزندش به دوششه و تو این وظیفه ی بزرگ تک و تک تنهاس ... ینی من همچین حسی دارم

خدایا خودت کمک کن بتونم فرزندی تربیت کنم که

باعث سرافرازی من و پدرش بشه

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)