پارساپارسا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

پارسا عشق ابدی مامان و بابا

4 ماهگیت مبارک عزیز دلم

1393/7/8 9:48
نویسنده : مامان پارسا
245 بازدید
اشتراک گذاری

شايد خدا تو را به خاطرِ اين به من داد كه هم وزن معصوميتت دوستت داشته باشم

شاید بايد باهم بخنديم و برقصيم رهاي رها

شايد به خاطر ِ اين تو يك تكه از من شدي كه خدا به من اجازه داد تكه هاي احساسم را در تو تكثير كنم.

جانكم ، دلتنگي هايم را ببوس تا تمام ِ گريبانم بوي تو را بگيرد.

تا نقش لبهاي كودكانه ات با طعم ِ مبهم ِ دنياي يك نفره ات روي پوستم بماند.

يك تكه از من كه نامش دل است ديوانه وار دارد تو را هر روز عاشق تر ميشود.

مي خواهم تو را در مزرعه ي احساسم بكارم تا باران بي دليل از ابر نبارد.

مي خواهم خدا را ببوسم كه تو را در من خلاصه كرد.

ميخواهم رج هاي غصه هاي خنده دارم را بشكافم و شادي در کنار تو بودن را ببافم مي خواهم به تو عادت كنم.

ما دیوانه وار دوست داریم <بابا و مامان>

چهار ماهگیت مبارک نازنین مادر

                                       

           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)